top of page
Search
  • Writer's picturedoddwageningen

Stukje service- wij hebben ze al: notulen Bespreking formatieopdracht.

U was er (gelukkig) namelijk ook niet bij!

Onder het motto, u was er ook niet bij.


Geeft niets, wij hebben de notulen voor u. Zodat u weer helemaal ‘bijgepraat’ bent en u zich niet door de 1,5 uur durende stream op ‘uitzending gemist’ hoeft te worstelen.


Notulen. 05.04.2018. Bespreking formatieopdracht.


Welkom iedereen, ook de kijkers thuis.


Voor de kijkers thuis: Er gaat even iets mis.


Ik dacht ik wacht even want ik hoor mezelf terug, dat is een beetje onhandig.


Voor de kijkers thuis: Henk kon er vandaag helaas niet bij zijn, het is iemand met een mooie loopbaan.


Voor de kijkers thuis: Dat is het eigenlijk, ik denk dat het goed is om te beginnen met een rondje verhelderen vragen.


Wij hebben geen vragen, wacht even ik verslik me, maar ik weet niet in wat, in een beetje lucht ofzo.


Is er een partij die zegt wij willen als eerste?


(noot van notulist) Doodse stilte .


Dus iedereen aan tafel vindt kerndossier een mooie term.


(noot van notulist) D66 gaat uiteraard weer niet akkoord.


Ik weet niet het exacte woord dat moet ik even opzoeken.


Voor de kijkers thuis: Dit slaat alleen maar op het maken van het ehm ehm ehm voorstel.


Of heb ik dat gemist?


Voor de kijkers thuis: Dat staat er ook niet in.


Wat vinden jullie?


Ja eh eh eh eh......


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Noot van redactie: helaas is onze dienstdoende notulist op dit punt in slaap gevallen. Wij hebben na intern beraad toch besloten deze notulen te publiceren daar het een 'natuurgetrouwe' weergave is van het eerste uur van de besprekingen. Wij betreuren deze gang van zaken en zullen de betreffende notulist aanspreken op zijn gedrag.
20 views0 comments
bottom of page